Pekny maly font (ISO-latin2, nebo UNICODE)

Jan Hubicka hubicka na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Duben 15 11:45:18 CEST 1998

Dobry den,
pridelal jsem do XaoSe jeho vlastni rutiny na psani textu (je to asi
jedina cesta, jak zarucit ~cesky pisici vystup na vsech podporovanych
platformach)

Potreboval bych ale font (priblizne odpovidajici velikosti 8x8 pro
320x200 rozliseni) and druhy (priblizne 8x16) pro vetsi rozliseni.
Potreboval bych, aby vypadal opravdu pekne (zmensena pismenka z akcenty
jako je tomu u 8x8 fontu jsou pro me proste nepripustna :) a aby
byl zrejme ISO-Latin2. XaoS zatim funguje v anglictine, cestine, francouzstine
a nemcine (takjaer pry prida jeste danstinu). Doufam ze vsechny tyto jazyky
se tam daji zorbazit. Lepsi reseni by asi bylo nejake to UNICode. Je pravda
ze na jazyky jako je hebrejstina ci japonstina moc nemyslim, ale spatne by
to nebylo :) Ma nekdo z Vas nejaky rozumny takovy UNICodovy (ci ISO-Latin2)
font, v nejakem formatu, ktery bych snadno precet? (nakonec asi fonty
zakompiluju do programu, byl bych nerad, aby XaoS vyzadoval nejaky zvlastni
soubor jenom na to, aby se spustil...asi mi to uz moc dlouho nevydrzi, ale
prece jenom se mi to libi)

Jak by byl velky takovy UNICOdovy font (nepotrebuju tam sachove figurky)
Pak bych uz asi opravdu musel vyrobit externi soubor... :(
No ale stejne bych ho rad...

Honza