Editor pro Xka a C

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Duben 15 19:41:26 CEST 1998

Michal Vitecek wrote:

> [...]
Co treba takhle xfte - myslim ze to ma
k windowsovksemu ovladani nejblize - a vypada to
rozhodne lepe nez xwpe - zabira to jen 400Kb (a je to v X-sech)
je i verze pro console ale neni verze do xtermu

Ma to pomerne dost dobry syntax highligh - zvyraznuje
napr volani method v c++ aj. :-)

		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz