Instalace mySQL

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Duben 16 11:46:54 CEST 1998

> po dobrych referencich v tomto listu, se pokousim rozbehnout mySQL,
> ale asi presne nerozumim problematice. Nainstaloval jsem mySQL z
> contribu RH 5.0, ale pri spusteni mi to zahlasi chybu
> /usr/sbin/mysqld Can't find file: host.frm
>
> Stahl jsem tedy zdrojaky a zkopiroval zmineny soubor na jeho misto,
> ale nyni to hlasi
> /usr/sbin/mysqld Can't find file: host.ISM
>
> Nevite co s tim?
Tak si odpovim sam,

stacilo vse odinstalovat, nainstalovat nejprve glibc z updates
RH-5.0, protoze pri instalaci probiha tvorba techto tabulek.
Pak nainstalovat a jede to!

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe