Editor pro Xka a C

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Čtvrtek Duben 16 15:26:11 CEST 1998

>     MJ: Je snadno konfigurovatelny jako emacs (skoro, no...) a ma na
>     MJ: rozdil od neho prijatelnou velikost (328752B). A zdrojaky taky
>     MJ: nemaji 10MB :) Takze ja mohu jen a jen doporucit.
>
> To me zajima, stale nemohu najit idealni WWW browser.  Jak je na tom
> xfte v tomto smeru?

No me by se taky hodil nejaky idealni mail klient. Zvlaste pokud
ho budu moci pouzivat pod X Window a i konzolou (startovat porad
X Server pro jeden program je otrava). Samozrejme by nemel
mit problemy s cestinou. Dokonce mu jsem ochoten odpoustit
i to, ze nebude umet piskvorky, emulaci vi nebo WordStaru
a snad by se dalo prezit i to kdyby jeho rozsiritelnost
znamenala zaplatovat source. I kdyz to teda nevim, nevim...
Ovsem krokovat Python programy bych prece jen rad v nem nez na
jine konzole ci jinem okne. Mohu doufat, ze jsem ho
prave nasel?

S pozdravem
   Petr Snajdr