xdvi a -bpp16 - vyreseno

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 16 17:49:18 CEST 1998

On Thu, 16 Apr 1998, Cejka Rudolf wrote:

> Xdvi je hodne spatne napsane: Vyzaduje PseudoColor, aby zvladalo
> gray-scaling (v XFree86 pro 16 bpp neni PseudoColor dostupne). Zkuste
> patche texpatches-7.0.tar.gz na moji WWW strance, ktere
> danou problematiku mimo jine trochu resi - ja jsem zatim vcelku spokojen.
> (Jsou sice pro texk-7.0, ale myslim, ze v 7.2 je stale xdvik-20.a.)
> (Pokud je neco nepochopitelneho, rad dovysvetlim.)

>                           Rudolf Cejka, VUT Brno (Fakulta Informatiky)
>                   E-mail: xcejka00 na stud.fee.vutbr.cz
>                      WWW: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xcejka00

Vyse uvedeny patch jsem s uspechem vyzkousel, je to presne to, co jsem
potreboval. Kdo provozujete xdvi v bpp8 a chcete bpp16 tak je to reseni,
kdo jste zatim meli jenom xdvi pod bpp16
tak zkuste, ze pri bpp8 je grey-scaling o poznani lepsi, a vratte se do
bpp16. Patch opravuje jeste dalsi veci.

s pozdravem

---
Ondrej Koala Vacha