Instalace mySQL

Vlach Vladimir vlach na brn.czn.cz
Čtvrtek Duben 16 18:52:22 CEST 1998

>Pokud instalujete ze zdrojaku mel byste jeste udelat:
>`./scripts/mysql_install_db'
>     Set up the *MySQL* privilige tables. This only needs to be done
>     the first time you install *MySQL*. You may want to edit this
>     script before running it to get right initial permissions for
>     users to connect to the database.
>
>(neni nad to cist dokumentaci)

Ano to je ten problem. Po instalaci ze zdrojaku se nanainstaluje zadana
databaze.
Je nutne tedy prejit do adresare se zdrojovomy texty a spustit vyse
zminovany
./scripts/mysql_install_db
Vytvori dve databaze test a myslq (s pristupovymi pravy - nemazat !!)

POZOR: spoustet z adresare mysql ne z podadresare scripts.

Alespon minimalni navod je na
http://www.pohoda.cz/vlach/linux/banners.html

S pozdravem
Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz