Potize s funkci gethostbyname v C

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Duben 16 20:36:28 CEST 1998

On Thu, 16 Apr 1998, Michal Krause wrote:

> No zdrojak klidne vyzkousim, ale podotykam, ze za gethostbyname() se nedostanu
> (vraci NULL), a ze Lynx funguje, gethostbyname v Perlu funguje, tak proc by pro
> Ccko byl resolf.conf nevhodny?

Ja by som sa priklonil k chybe v tom C-programe. linux pouziva dynamicke
linkovanie, a pre vsetky programy existuje len jedna kopia gethostbyname()
(v libc). Takze ak prave jeden nejde, hladal by som chybu v nom.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones