Maly c compiler pro dos nejlepe free

Pavel SKØIVAN pavel.skrivan na czech-tv.cz
Pátek Duben 17 17:01:27 CEST 1998

	Ja osobne pro DOS pouzivam MSVC++ 1.0 - ten je skoro free, prodava se s
knihou. Neni ale maly ani velikosti a dovolim si tvrdit, ze ani
schopnostmi.
	Radeji nez v dosemu bych program prelozil rovnou pod Linuxem. Dosemu je
prece jen emu ... . Kompatibilni program prelozitelny na obou mistech neni
podle meho az takovy problem napsat.

				Pavel SKRIVAN