3c905 ci network problem?

Lubos Bohm bohm na rak.radio.cz
Pátek Duben 17 21:58:00 CEST 1998

Dobry den,

zkousim 100Mbs ethernet s touto konfiguraci:
- 2x linux-box s 3Com 3c905 Boomerang 100baseTx (3c59x.c:v0.46C 10/14/97)
- 3com office connect hub
- kabelaz kategorie 5

Pricemz, spojeni s no-name 10Mbs HUBem funguje. Pokud ale jako HUB pouziji
prave 3com 100Mbs, pak se sice navzajem "dopingam", ale pokus o telnet ci
ftp probehne za dlouho (radove minuty), celou dobu lze pozorovat:
 [root na duch /root]# telnet 192.168.0.2
 Trying 192.168.0.2...
 Connected to 192.168.0.2.
 Escape character is '^]'.

 [root na duch /root]# ftp 192.168.0.2
 Connected to 192.168.0.2.

Kdyz se spojeni nakonec navazalo, vse vypadalo OK. Test jsem opakoval
nekolikrat, takze vylucuju, ze by se HUB "ucil" HW adresy ci neco podobneho.

Je 3c905 "to prave"? - funguje nekomu z vas podobna konfigurace?

Zkousel jsem posledni ovladac od Donalda ale ten mi nesel prelozit. Donald
tam ma nejake volby pro rucni nastaveni Full-Duplex ap., ale predpokladam,
ze to menit nemusim.

Se 100Mbs nemam nejmensi zkusenosti, ale predpokladam, ze tam, podobne jako
u 10Mbs, "neni co zkazit".

Mate prosim nekdo nejaky tip, co by se dalo zkusit? (mimo mnou zamysleneho
testu jine 100Mbs karty). Event, jakou 100Mbs kartu muzete doporucit
(vykon/cena, stabilita ...).

Diky za pripadne typy,

b na mys