Maly c compiler pro dos nejlepe free

Juraj Sukop trixon na ganga.gjh.schools.sk
Pondělí Duben 20 10:45:54 CEST 1998

On Fri, 17 Apr 1998 snajdr na pvt.net wrote:

>   nekde na internetu se povaloval program, ktery se jmenoval C--.
> Byl to spise takovy velice primitivni kompiler C, ale "Hello World"
> program v nema nemel 80 kB, ale tak do 80 B :-).

to je sice pravda, ale c-- by som asi prirovnal skor k asm ako ku c-ecku.
dokonca sa mi zda, ze napr. **argv (to ako 2x pointer) ani nepozna.
ale existuje taky c compiler pod dos, ze: miracle c compiler. skus a
uvidis, mne sa moc nepacil ;). inak rastie to myslim na ftp.elf.stuba.sk
(sac ftp). bye