Segmentation fault (core dumped)

Radim HABALA hab21um na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Duben 20 11:11:45 CEST 1998

Ahoj, mam problem.
Mam program bytvoreny v Borland C, kde bezi v poradku. Je to ANSI C nebo
C++ (vetsinou ANSI C, ale pouziva struct s casti public i private; stejne
tak i s funkcemi.
pri prekladu Borland C bezi vse OK, bez problemu; pokud jej chci prelozit
gcc pod Linuxem, tak se prelozi OK, ale po chvilce behu (s nejvyssi
pravdepodobnosti pri prvnim pouziti funkci ztoho objektu (struct)) vypise
"Segmentation fault (core dumped)". Takze bych se chtel zeptat, co tato
hlaska vlastne znamena (nejaka chyba v segmentaci, typlivnul core, tzn.
tusim pametovou oblats, kde se zrovna ten program nachazel).

Rad bych vedel, co to vlastne znamena pro mne (nejlepe, jak tu chybu
odstranit), pripadne jak se to da debugovat (v teto chvili musim bohuzel
rict, ze jsem PASCALista, odchovany na Turbo Pascal IDE :-(((...

                                       +-----------------------------------+
                                       |                                   |
                                       |            Radim HABALA           |
                                       |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                       |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                       |      Czech Republic (Europe)      |
                                       |   tel :  (0653)   21 46 34        |