Mars

Pondělí Duben 20 15:34:25 CEST 1998

>     chtel bych se zeptat, jestli nekdo z Vas nema nejake zkusenosti s
> novellovskym serverem Mars pod Linuxem bezicim v hodne velke siti.
> Pred casem jsme ho zkouseli rozbehnout, ale byl prilis agresivni a
> nikomu skoro v cele budove se nepovedlo nikam prilogovat.

Pripravuji o tom pomerne obsahly clanek do pristiho cisla Linuxovych novin
(tedy do kvetnoveho). Pokud popisete blize problem, mozna Vam budu schopen
poradit, piste na privatni adresu. Popiste topologii site (ramce i cisla
siti), konfiguraci stanic a prilozte konfiguracni soubor /etc/nwserv.conf,
vypis souboru /proc/net/ipx*, pouzitou verzi Marsu a NCP utilit (ncpfs).

Pokud mate nekdo neco zajimaveho, pripadne neobvykle zkusenosti s Marsem
ci Linware, napiste mi na privatni adresu take.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution