interrupty v kernelech 2.1.xx

Vojtech Bubnik xbubnik na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Duben 20 16:47:32 CEST 1998

Dobry den, mam opet problem (kdo zadny nema, ze?)...

Asi pred rokem jsem psal kernel modul, ktery ze serioveho portu
cetl synchronni data (jeden pomocny bit data, druhy pomocny
bit hodiny). Driver byl naveseny na interrupt od zmeny stavu modemu
(stavove bity na seriovem portu). Tato opicarna byla splacana
pro prijem RDS dat z RDS dekoderu, dokonce jsem tim i prijimal
pagingove informace sluzby radiooperator.

Nyni se to snazim portovat na kernely 2.1.xx, ale nedostavam
zadne interrupty. Nezmenilo se neco v jadrech 2.1.xx v pridelovani
interruptu?

dik, Vojta

PS: jestli znate program RRDS do dosu, coz je program na dekodovani RDS
vysilani, tak jeho autor hodla portovat do Linuxu, kdyz mu nekdo napise
kernel driver. A ten program je velmi pekny a portace by urcite stalala
za to.