objdump, preklad jadra 2.0.30

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Úterý Duben 21 08:08:06 CEST 1998

Snazim se prelozit jadro, coz mi vzdycky slo. Jedna se o 2.0.30
Jenze nedavno jsem asi upgradoval neco v /usr/bin, protoze nyni mi to pada
tesne na zaver prekladu nekde pri objdump ...

mam objdump 2.8.1 a hlasi to neobvyklou chybu, ze to nezna parametry

-k
-q
-o

bez nichz mi to ovsem nechce doprekladat.

Nemate s timto nekdo zkusenost ? Mam downgradovat objdump, upgradovat jadro
nebo nekde neco upravit ?

John Popelnik
John Popelnik, system administrator of eniac.gvid.cz
office: FI MU Brno - B205       tel. (05) 41512348
e-mail: popelnik na gvid.cz      privat (05) 46211083/46211311