/etc/passwd is locked

mrad5447 na menza.mff.cuni.cz mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Úterý Duben 21 08:58:04 CEST 1998

> Zdravim vsechny,
> pri adduser mi zahlasi: ln: /etc/.pwd.lock:File exist
>             /etc/passwd is locked. Try again later.

   Zde je ale problem v tom, ze existuje soubor .pwd.lock, ktery
zamyka soubor /etc/passwd pro zapis. Chcete-li soubor /etc/passwd
menit (coz adduser dela), musite soubor .pwd.lock vymazat. BTW: Ten
adduser ho stejne po vytvoreni dalsiho uzivatele znovu vytvori.

                                Michael
|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |