Mars

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Úterý Duben 21 09:57:10 CEST 1998

V poslednim dopise Ota Buchta pise:

> hmmm.A kterou verzi teda pouzivas a odkud ji mas?
>
> Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz

no momentalne jsem pouzival mars 0.99pl2, ale tato verze nejela.

tak jsem na nasel 0.99pl8 a ta je lepsi. a nekde jsem se pak vracel i k
0.96, ktera sice neni full 3.11 compatible, ale jela.

ftp://ftp.spssselib.hiedu.cz/pub/mirrors/mars.www

jak mi v teto konferenci poradili je ta prava funkcni. no budiz. ta uz jede.

no a samozrejme je nutne pak vzit zdrojaky a prelozit si to pro vic
uzivatelu (implicitne je to pro 10, ve zdrojaku lze nastavit az 255 - ja mam
50 a to je celkem fajn).

milan
John Popelnik, system administrator of eniac.gvid.cz
office: FI MU Brno - B205       tel. (05) 41512348
e-mail: popelnik na gvid.cz      privat (05) 46211083/46211311