Potize pri ladeni s gdb

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Duben 21 10:35:14 CEST 1998

Jan Kasprzak wrote:
>         Muzu se jeste zeptat, kde jste hledal predtim, nez jste polozil
> dotaz do konference? Ja jsem jen tak zkusmo napsal na FTPsearch
> retezec ElectricFence*.tar.gz, zapnul jsem glob search a vratilo mi to
> asi padesat mist, odkud si muzu ElectricFence stahnout. Podobne
> ALLA. NoseyParker vratil jen jeden odkaz, ale vratil. Doporucuji
> vyvinout aspon trochu aktivity pred polozenim dotazu.

Alla funguje? Pokud zkusim takovou tu na sunsite, tak mi to dosud
vzdycky zvratilo nejakou chybu.

BTW. v distribuci Slackware (minimalne do 3.2) libefence neni

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+