Potize pri ladeni s gdb

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Duben 20 20:34:03 CEST 1998

>                                 ^^^^^^^^^^^^^ muzete mi poradit kde toto
> roste ???

Treba na
ftp://ftp.mpae.gwdg.de/pub/linux/mirrors/sunsite/devel/lang/c/ElectricFence-2.0.5.tar.gz

Pokusim se Vam vsem dat dobrou radu a doufam, ze nikoho neurazi. Vetsinu veci
specialne pro Linux si snadno najdu na serveru Ftpsearch
(http://ftpsearch.ntnu.no/). Vzhledem k tomu, ze pro veci na Linux je bezne (na
rozdil od Windows), ze archiv se jmenuje napr. program-verze.tar.gz, je hledani
detsky snadne. Usetrime si takhle spoustu zbytecnych dotazu do konference
(nehlede na to, ze je to rychlejsi)

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \