Potize s funkci gethostbyname v C

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Duben 21 03:04:14 CEST 1998

Jan Kasprzak wrote:

> Michal Krause pise:
> : Tak to udelame jinak, v priloze zasilam ten zdrojak, ma to asi 1KB, takze snad
> : mi to ucastnici a spravce teto konference odpusti. Podivejte se na to, posudte v
> : cem muze byt chyba a kdyz na to prijdete, budu jedine rad.
> : Vim, ze uz se opakuju, ale znovu podotykam, ze na jinych pocitacich to funguje,
> : takze ve zdrojaku bych chybu nehledal...
> :
>         U me to funguje. Pokud gethostbyname() vraci null, pak je opravdu
> chybne nastaveny resolver (resolv.conf, nsswitch.conf) nebo je dole
> [...]

Tak tohle by mohlo byt jedine v kompilatoru, protoze to je jediny clanek z
celeho retezce, ktery nepouziva Perlovy ekvivalent (podle me). Libc i veci z
resolv.conf musi pouzivat taky. Mam gcc version 2.7.2.1, vi nekdo o tom, ze by
obsahoval nejaky chyby? Chtel jsem neco novejsiho, ale celkem prekvapive (pro
me) ma 2.7.2.3 asi 6 MB, coz se mi ted zrovna tahat nechce (ale asi mi nic
jineho nezbyde). Jaky kompilator pouzivas ty?

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \