info C+linux+network

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Duben 21 20:57:12 CEST 1998

Jindra Fisnar wrote:

> Dobry den preju vespolek
>    Dobrovolne se priznam sem zelenac... Nevite nekdo, kdy by se dalo
> sehnat neco o tom, jak se pracuje se siti (prevazne TCPIP) v C na linuxu.
> Hledal sem a nasel, ale je to vsechno v anglictine a vni mi vobcas uniknou
> detaily (spatne si prelozim spojku apod.). Nepohrdnu nicim v cestine, ve svy
> podstate i ang., ale muselo by to bejt pro uplny blbce ;I.
>                                                               Jindra

Cesky jsem nic nenasel (ani moc nehledal, protoze mi jde spis o priklady), ale
to co znam a co mi dost pomohlo je zde:

http://www.center.osaka-u.ac.jp:7080/center/user-service/sx4-7.1/g1ac01e1/chap1.html
chap2.html je specielne o TCP/IP, dalsi kapitoly jsem uz nestudoval....
(v tehlech prikladech jsou obcas chybicky, ale ne v meritu veci, spis je tam
nekdy
 = = misto == apod. - prumerny Cckar si s tim poradi)

http://www.rdg.opengroup.org/onlinepubs/7908799/ - fulltextovy prohledavac
manovych stranek prevedeny do html

http://www2.informatik.uni-halle.de/lehre/c/libc/libc.texinfo_15.html -
socketova komunikace

http://obgyn.umsmed.edu:457/cgi-bin/printchapter/netguide/BOOKCHAPTER-7.html -
TCP/IP komunikace

No a hlavne doporucuji man connect, man socket, man gethostbyname ... Pokud vim,
tak manove stranky uz nekdo do cestiny preklada

                                  Mike
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \