procmail

Jan SUSTR J.Sustr na sh.cvut.cz
Úterý Duben 21 22:54:16 CEST 1998

On Tue, 21 Apr 1998, Martin Dostal wrote:

> mi procmail nechce tridit postu. Asi mam spatne filtry. Soubor /etc/procmailrc
> vypada asi takt:
>
> :0:
> * ^TOtomas$
> /var/spool/mail/tomas
>
> Proste to ale nechodi (krome toho, ze se to takhle asi nedela). Vzdy se posta
> ulozi do schranky roota. Co tam mam spatne ??? Nebo nevite o nejake jine metode
> ???

      No ja to mam udelane takto a chodi mi to spolehlive.

v .procmailrc bude:

MAILDIR=$HOME/mail
DEFAULT=/var/spool/mail/user
LOCKFILE=$HOME/.lockmail

:0                              # cokoli prijde pro cloveka
* ^To:.clovek@*
moje                            # se hodi do $MAILDIR/moje

      Zkus to udelat takto a myslim si, ze by to melo slapat!

							Honza