shadow utils pro redhat-4.2

Středa Duben 22 01:10:55 CEST 1998

On Tue, 21 Apr 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> protoze od jiste doby je pam_unix_* obsolete a misto toho je pam_pwdb

Ano, to je pravda. Neuvedomil jsem si ze tohle se netyka jen RH 5.0 ale uz
i starsich verzi.

A jak napsal Pavel, aktualni verze PAMu je uz 0.57, konkretne
pam-0.57-4.i386.rpm. S tou mi to proste bez problemu chodi. Ale pamatuji
se ze ty problemy ze se hesla objevovaly zpatky v /etc/passwd misto v
/etc/shadow jsem mel taky. A pokud me pamet neklame tak se vyresily prave
upgradem PAMu.

A jeste abych byl uplne presny: pouzivam shadow-utils-960530-6.i386.rpm z
original distribuce RedHat 4.2, tam je pouze pwconv5 a ne pwconv. Konverzi
/etc/passwd na /etc/passwd a /etc/shadow jsem delal hned po instalaci,
takze jeste nebyl zalozeny zadny uzivatel krome roota. Toho to ale
prevedlo spravne.

No a v tehle konfiguraci mi to proste chodi, nevim co dodat vic.
Snad jen ze preji bezproblemovy upgrade. ;-)

Leos Bitto