Pevna linka, pppd, routovani

Vlach Vladimir vlach na mail.stand.cz
Středa Duben 22 09:44:35 CEST 1998

> [...]
>Kdyz se pppd spousti bez dalsich parametru, pouzije jako lokalni adresu
>adresu sveho ethernetu.
>Jeden pppd ("server") bych spoustel s parametrem "silent", aby se na
>lince
>udrzel, druhy bez parametru, aby navazoval spojeni.
>A nyni k jedinemu mistu, kde vidim vas problem.
>Pokud spoustite primo pppd na port s modemy spojenymi na pevne lince,
>nemusi vam souhlasit prenosova (terminalova, DTE) rychlost. Pokud se
>spousti pppd
>z jineho programu (mgetty, chat) nastavi se tato rychlost podle "at"

To jem tedy zkusil.
1. Modemy se spoji po spusteni prikazu na obou stranach
2. Nevytvori se v ipconfig zadne ppp0
3. Routovani samozreme take nefunguje
4. Po rucnim pridani na obou stranach (ifconfig i route)
mi blikaji kontrolky na modemech, ale pakety se nevraci !!

Nevim, ale lze v pppd stedovat nejaky detailni log, co prve dela ?

Dekuji

Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz
Brno