Pevna linka, pppd, routovani

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Středa Duben 22 13:04:50 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998, Vlach Vladimir wrote:

> Date: Wed, 22 Apr 1998 09:56:16 +0200 (MEST)
> From: Vlach Vladimir <vlach na mail.stand.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: Re: Pevna linka, pppd, routovani

> To jem tedy zkusil.
> 1. Modemy se spoji po spusteni prikazu na obou stranach
> 2. Nevytvori se v ipconfig zadne ppp0
> 3. Routovani samozreme take nefunguje
> 4. Po rucnim pridani na obou stranach (ifconfig i route)
> mi blikaji kontrolky na modemech, ale pakety se nevraci !!
Nemate nahodou nastavene, aby se rychlost mezi DTE a DCE (pocitac - modem)
upravila podle rychlosti spojeni ? Co se objevi ve /var/log/messages ?
Podle toho, co pistete, pppd se o sobe vubec nedozvi.
Zkuste na obou stranach pustit cu a podivejte se, zda se vam znaky
objevuji "na druhe strane".

                           Pavel Just