KDE Beta3 a cestina.

Hynek Rehor hynek.rehor na post.cz
Středa Duben 22 20:05:05 CEST 1998

Dobry den (ci noc?),
   pouzivam KDE Beta3 a pri zapnuti podpory cestiny jako primarniho
jazyka
 se mi KDE vyhrouti.Kdyz jsem zpatky na konzoli, je tam hlaseni:
 " Kwm: can't resolve symbol '__argz_stringify' ". Pri pokusu o
 novy start X to zkonci  se stejnou hlaskou.Pomuze jenom vyjmuti
 cestiny v radku Language= v .kderc. Mam nainstalovany fonty kodovane
 v Latin2 - v tom problem snad neni .
 KDE jsem instaloval z binarnich baliku rpm (verze pro libc 5). RedHat
 4.2 mi bezi s jadrem 2.1.9, libc 5.3.12-18.

 Nevim, jestli je to bug v KDE Beta3( v binarnich distribucich rpm)-
 - treba budu muset prekompilovat zdrojaky, ale do toho se mi moc nechce
(tahat to zase pres modem...).

 Vite nekdo co s tim?

               Hynek Rehor