DNS and dial-on-demand [was: DNS server a direktiva forwarders]

Ales Pour A.Pour na sh.cvut.cz
Středa Duben 22 23:00:06 CEST 1998

Zdravim,
mam podobny problem - na strojecku s modemem mi bezi diald a named,
ktery jsem s pomoci forwarders 'nakonfiguroval' tak, aby obslouzil
vnitrni sit a kdyz se nekdo zepta na stroj z 'venku', tak aby se obratil
na nameservery co jsem dostal od ISP. Takze jsem cekal, ze tim se
probudi diald atd. To se nedeje a rekl bych, ze mam chybu v named.conf
ale nevim jakou  a na siti jsem moc rad nenasel...
Jak ma tedy vypadat sekce pro zone "." v named.conf (teda tam si myslim
ze mam chybu), kdyz chci pouzit forwardery? To, co tam mam ted zpusobi,
ze se mi hned po startu zacne vytacet telefon protoze named si chce asi
popovidat s kolegama...
Diky.
	Ales