DNS and dial-on-demand [was: DNS server a direktiva forwarders]

Jiri Pavlovsky jira na mail.abdist.cz
Středa Duben 22 23:41:45 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998 21:11:51 +0000, Ales Pour <A.Pour na sh.cvut.cz> wrote:
>Jeste neco: ono mi to nechodi ani kdyz linku nahodim rucne.
>V named.conf mam mimo jine:
>forwarders { 'par IP cisel' };
>zone "." {
>  type hint;
>  file "named.cache";
>};
>A named.cache je samozrejme prazdny. Myslel jsem, ze direcktiva
>forwarders tohle resi... V syslogu mi named rika:
>named[603]: No root nameservers for class IN, coz neni nic
>prekvapujiciho, ale jak mu teda rici, aby pouzil forwardery?

1. doplnit root nameservery
2. diald je defaultne nastaveny,aby nenahazoval linku
   kdyz je paket z portu 53 (named) - takze to budete
   asi taky chtit zmenit. Podivejte se do dokumentace
   jak nastavit filtry.

Me masina v tehle konfiguraci bez problemu bezi.

Jiri Pavlovsky
jirap na bajt.cz