Bug v Apache 1.2.5 (z RH 5.0) - /etc/passwd

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Čtvrtek Duben 23 11:46:41 CEST 1998

Mam dotaz.

Je nejake pravidlo, jak zachazet s /etc/passwd ?
Vloudil se mi do nej prazdny radek a Apache nebyl ochoten akceptovat
adresy /~<login> , kde <login> je jmeno uzivatele zaznamenaneho az
za vyse zminenym prazdnym radkem. Pro vsechny ostatni jsou ale
takovy uzivatele znami.

Pisu to zde hlavne proto, ze jsem se s tim ztratil cele odpoledne
a kdyby tato vec nebyla opravena ve verzi 1.3, asi napisu i na
apache.org.

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz

"Ten, Kdo Chodí V¹emi Smìry, Zpátky Vrátí se Zas."
                                            Telcontar