I18n, midnight, .PO files, cs na li.org

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Duben 23 11:05:08 CEST 1998

On Thu, 16 Apr 1998, Pavel Machek wrote:

> AHoj!
>
> V midnightu (mc-4.1.31) me upoutal soubor NLS, tak jsem si prohlednul
> jeho obsah. Dovedel jsem se docela zajimave veci o prekladani
> aplikaci. Taky jsem se dozvedel o tom ze existuje nejaky list
> cs na li.org ve kterem by meli byt upsani prekladatele. (Kdo z vas tam
> je?)

  Lukas Petrlik <luki na kiv.zcu.cz>
  David Sauer <xsauer na fel.cvut.cz>
  Ja <michlv na risc.upol.cz>
  a mozna dalsi.

 Da se to zjistit na cs-request na li.org poslanim LIST v tele. Pokud to
nebude fungovat, posli HELP.

Jinak na ftp://ftp.unex.es/pub/gnu-i18n/po/AUTHORS lze zjistit autory
katalogu a pod.

> Vsimnul jsem si ze uz existuji preklady fileutilu a textutilu, jinak
> docela zaostavame :-).

  Je prelozeno vice katalogu. Posledni stav je na
http://www.inf.upol.cz/~michlv/gnu-loc.shtml

						Vlada
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *