ftp-filesystem, sprava packages, namet na dlanek do LN

Čtvrtek Duben 23 11:13:59 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Cyril Fischer wrote:

> 1)Nevite, je mozne namountovat adresar, kam mam pristup pres ftp?

Mozna to je. Existuje NFS demon jmene alex (nebo tak nejak), ktery
"reexportuje" FTP pres NFS. Ovsem nikdy jsem to nevidel v provozu.

> v2) RedHat 5.0 umi Control Panel ve sprave balicku rici, jake balicky ma
> v danem adresari k dispozici a k cemu ten ktery balik je. Ale abych se k
> nim dostal takhle, musim je nejprve natahat pomoci ftp na lokalni nebo
> jinak pristupny disk.
> Rpm zrejme umi natahnout balik po ftp, ale me zpravidla podle jsmena
> neni jasne, kcemu ten obsah je.

Ono je to ovsem prast jako uhod, protoze vetsinou "ftp filesystem" (vcetne
vyse popsaneho alexe) funguje tak, ze ten soubor cely stahne na lokalni
disk.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]