Instalace mySQL

Stepan Kasal kasal na matsrv.math.cas.cz
Čtvrtek Duben 23 13:40:28 CEST 1998

On Mon, 20 Apr 1998 11:11:28 GMT, Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
> Kdyz uz tady bezi rec o mysql, zkousel jsem nainstalovat verzi 3.21.29-gamma
..
> ze demon byl ukoncen a v adresari s databazema mam soubor core. Nemam nejmensi
..
> jestli to nekomu funguje. Jo abych nezapomnel - mam RedHat 4.2 a jadro 2.0.32.

Dobry den,
  jiz drive tu nekdo psal jako odpoved na svoji vlastni otazku, ze potreboval
upgrade glibc, aby mu korektne probehl instalacni script.
  Usuzuji z toho, ze novejsi verze mySQL nejakym zpusobem zavisi na glibc a
stara libc jim nestaci.  Proto bych zkusil (mate-li dost casu) provest upgrade
na RedHat 5.0 a tim i na glibc (aka libc 6).  Dluzno ovsem upozornit, ze
po upgradu Vam prave z tohoto duvodu muze prestat chodit jakykoliv (vetsi)
program, krome tech, co byly dodany primo od RedHatu a tudiz upgradeovany.
Proto je vhodne ocekavat po upgradu nekolik hodin prace (anebo taky ne, nechte
se prekvapit).
  Strucne, pokud chcete, muzete zustat u verze 4.2.  Chcete-li upgradovat,
zacnete RedHatem samym.
						Stepan Kasal