DNS and dial-on-demand [was: DNS server a direktiva forwarders]

Ales Pour A.Pour na sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 23 20:23:23 CEST 1998

Jiri Pavlovsky wrote:

> On1. doplnit root nameservery
> 2. diald je defaultne nastaveny,aby nenahazoval linku
>    kdyz je paket z portu 53 (named) - takze to budete
>    asi taky chtit zmenit. Podivejte se do dokumentace
>    jak nastavit filtry.
>
> Me masina v tehle konfiguraci bez problemu bezi.
>
> Jiri Pavlovsky
> jirap na bajt.cz

Jenze jestli tomu dobre rozumim a mam pocit ze se to tak i chova,
tak pri tomhle nastaveni mi pri startu masiny zacne diald prave kvuli
namedu nahazovat linku aniz by kdokoliv z vnitrni sit cokoliv chtel,
nebo se pletu? A jeste neco - jsou mi potom k necemu nameservry so jsem
dostal od isp a k cemu nakonec je dobra direcktiva forwarders? Uff...
Diky,
	Ales