nelze zkompilovat e2fsprogs

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Duben 23 21:26:11 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, Jiri Pavlovsky wrote:

> vypada to tak, jenze uuidP.h inkluduji i jine soubory a ty se zkompiluji bez

Mozno tie "ine" subory predtym includnu ten "spravny" hlavickovy subor.

> problemu. __u32 je definovano v 'ext2fs/ext2fs.h' , kdyz sem to zkusil
> inkludnout ziskal jsem akorat vice chyb.
> Navic by to preci melo jit zkompilovat bez nejakeho zvlastniho hackovani.
> Vazne tomu nerozumim.

Malo. Ale clovek, ktory to vyvijal , ma pravdepodobne libc5. A ta ma inu
strukturu includov ako glibc :(. Preto pokial nemate prehlad v rozdieloch
medzi libc5 a glibc, odporucam Vam pozriet si redhatovske src baliky, ktore
obsahuju mnozstvo patchov do programov, aby isli prekompilovat s glibc. A
potom, glibc includy sa zatial dost neznasaju s includmi jadra(hlavne v
oblasti siete, konkretne 2.1.x jadra, s 2.0.x nemam skusenosti.) Vznikaju
tam rozne konflikty. Takze ak pridate include subor, kde sa nachadza Vas
neznamy typ, moze sa stat, ze pridate aj ine typy a nastanu konflikty.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones