Sync. pevna linka linux-cisco ios 11.0(18)

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Pátek Duben 24 09:33:43 CEST 1998

Zdravim.

> potrebuji pripojit linux sync. pevnou linkou (oba modemy Courier),
> na router cisco.Modemy spolu komunikuji, ale pppd vzdy po nejake
> dobe spadne. Nemate s konfiguraci nejake zkusenosti ????

Zkusenosti je spousta, sveho casu jsem takto rozchazel par pevnych linek
mezi CISCy 2511 ci jinymi a Linuxem. Jen vas poopravim - pokud je to
Courier a rychlost mensi nez 64K, pak to bude zrejme async.
Zkuste soukromy e-mail a popsat blize problem, pripadne konfiguraci
daneho portu na ciscu a nastaveni (/etc/ppp/options + command line)
pppd.

S pozdravem
              Robi

Robert Hanzlik - redakce Sveta Namodro - http://svet.namodro.cz/