Wanted: Monitorovaci SW

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Pátek Duben 24 09:50:32 CEST 1998

Zdravim.

> Nemohl by jste mi doporucit nejaky monitorovaci soft pro linux ?
> Predstavoval bych si, ze kazdych x sekund nebo minut mi ulozi zaznam o
> 1. vyuziti procesoru
> 2. volne pameti
> 3. Neco o httpd serveru ( prihlasenych klientu apod)
>
> Vim, ze vetsinu zvlada top, ale potreboval bych to vyuzit pro graf.
> Nebylo by spatne neco takoveho, aby to vypisovalo prubezne na
> obrazovku.

K necemu takovemu se da s uspechem pouzit SNMP. Jedinym problemem je
prave httpd, pro ktery neexistuje v pripade Apache a jak jsem patral ani
jinych, snad krom MS IIS SNMP modul.
Pak mne napada snad uz jen - ruce, hlava, editor, nejaky programovaci
jazyk a spousta prace.

S pozdravem
              Robi

Robert Hanzlik - redakce Sveta Namodro - http://svet.namodro.cz/