POP3 (SMTP) - pop3 klient neodesila e-maily

Borek Lupomesky lupomesk na ujep.cz
Pátek Duben 24 12:09:16 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Petr Roupec wrote:

> A nejde mi prez nej odeslat posta z popklienta (Eudora na
> jinem pocitaci). Klient dava hlasku:
>   "The recipient "login na neco.nekde.cz" is not acceptable to your
>   SMTP server. The message is not sendable  until the recipient
>   has been changed."
>
> Prelozit si to umim ale nevim kde mam chybu
>
> ipopd bezi - telnet jmeno.pocitace 110 hlasi:
> +OK POP3 jmeno.pocitace v4.39 server ready

   POP slouzi ke stahovani, ne odesilani posty. K odesilani slouzi
protokol SMTP, ktery je na vetsine Unixu realizovan programem sendmail.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========