POP3 (SMTP) - pop3 klient neodesila e-maily

Petr Roupec roupec na sci.muni.cz
Pátek Duben 24 12:44:44 CEST 1998

>   POP slouzi ke stahovani, ne odesilani posty. K odesilani slouzi
>protokol SMTP, ktery je na vetsine Unixu realizovan programem sendmail.

(asi jsem se spatne vyjadril)

Sendmail je samozrejme nainstaloval (a z ELMu posta odejde v poradku)
A v popklientu je SMTP server nastaven.
Ale nevim proc je adresa mailu (posilaneho z poklienta) "neakceptovatelna"
pro SMTP servr, a stejna adresa z ELMu projde bez problemu??

Roupec Petr