jak zjistit exportovane disky ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Duben 24 13:30:25 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Jiri Prchal wrote:

>   Pokud chcete videt kdo a co ma primountovane, zkuste showmount -a
> Chcete-li zjistit co lze odkud pripojit, pouzijte showmount -e [hostname]

Diky za radu,
problem je v tom, ze to neni totez co exportfs

showmount -e mi ukaze jen stroje, ktere mohou mounovat, ale ne prislusne
optiony (roo,no_root_squash apod). A je si prave kolikrat nejsem jisty
spravnou syntaxi, spravnou funkci NIS (netgroup) apod, takze pokud mi neco
nejde namountovat, nevim ani, zda je to spravne exportovano.

Ale necht, az prejdu na 2.1 (viz predchozi prispevek) nebo radeji 2.2
budu se citit jako
na SunOS (vsak to znate, prvni velka laska se nezapomina - a se SunOS4.1.1
jsem zacinal v r. 1990- muj prvni opravdovy OS ;-)).

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *