Soutez v Linuxovych novinach

Peter Stibrany cipso na ganga.gjh.schools.sk
Pátek Duben 24 14:50:21 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Stefan Simko wrote:

> uch pointa bude zrejme v rucnom vyfabrikovani elf hlavicky a instrukcie
> na navrat
> nanestastie v tom neviem robit ani netusim kolko bajtov ma elf hlavicka
> Stefan

K tomuto len tolko. Nema niekto popis ELF fajlov v citatelnej podobe
(ziadne .ps, .dvi atd, staci mi .txt alebo .html). Staci mi URL, popr. to
poslite priamo mne. Btw, nieco som uz nasiel .. na kazdom mirrore sunsite
/linux/GCC tam je ze elfdoc.nieco, ale je to pomerne nekompletne a neni to
poriadne citatelne.

Peter -Cipso- Stibrany