slrn problem

Stepan Kasal kasal na matsrv.math.cas.cz
Neděle Duben 26 16:53:18 CEST 1998

Ahoj Omare,

On 15 Apr 1998 15:30:54 GMT, Ondrej Martinek
<omar4275 na ulab-2.ms.mff.cuni.cz> wrote:
> vsech skupin ze serveru pouze pokud se spusti "slrn -create", kdyz
> se pak vyberou skupiny a program ukonci, tak pri pristim spusteni
> se zobrazuji jen "subscribed" skupiny a k ostatnim se nelze dostat

ja jsem po prozkoumani souboru /usr/doc/slrn-0.9.4.3/FAQ, otazky 11. dospel
k nazoru, ze musim do ~/.slrnrc dat nastaveni
	set read_active 1
cimz je vse vyreseno.

Pokud mas pomale spojeni, zkus
         set use_xgtitle 1
ale to by nemelo fungovat, protoze to vyhledava pres kratky popis skupiny,
ne pres jeji nazev.

As a last resort, try to keep a full list of newsgroups in your newsrc file.

--Steve