Pevna linka permanentne na ppp0

Peter Hudak hudis na eurotel.sk
Neděle Duben 26 17:51:42 CEST 1998

Ja by som to asi riesil v inittabe... tak, ako sa respawnuje mgetty by sa
mohol respawnovat pppd -detach na urcitom zariadeni... pisem to spamati,
takze sa mozem mylit:
S0:12345:respawn:/usr/sbin/pppd -detach /dev/cua0 defaultroute
S1:12345:respawn:/usr/sbin/mgetty -D....

You got the idea.

Tym sa zabezpeci, ze na kazdy device sa pripichne taky program, ako treba.

Dufam, ze to neni moc lame.

/hudis