Pevna linka permanentne na ppp0

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Pondělí Duben 27 09:17:39 CEST 1998

Zdravim.

> mgetty by
> sa
> spamati,
> >
> to myslim, ale problem nevyresi. Spadne-li LL, muze dialup
> obsadit ppp0
> a LL dostane po rozjezdu jine device. Taky by me zajimalo, je-li to
> mozne vyresit.

A co tak jeste pripsat na zminovany radecek pouha dve, jednoducha, pri
MAN PPPD lehce nalezitelna a kouzelna slovicka, znejici ne nepodobne
nasledujicim dvema : persist passive. Male kouzlo a ejhle, objevi se
David Couperfield ci jak se to pise a pogratuluje vam, ze jste vetsimi
kouzelniky, nez on sam ...

GRRRRRRRRR: omouvam se, za ponekud rozvlacnejsi a ponekud nevrle ladeny
prispevek, ale uz me se*ou lidi, co se ani nenamahaji myslet.

S pozdravem
              Robi

Robert Hanzlik - redakce Sveta Namodro - http://svet.namodro.cz/