X-server na W95

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Duben 27 10:11:23 CEST 1998

On Sun, 26 Apr 1998, Juraj Koppel wrote:

>   1. Nemuze mi nekdo poradit x-server pro W95, nejlepe free
>
> mozem odporucat free VNC server a viewer. Pouzivam ho v konfiguracii, ze server
> je na linuxe a client na W95, ale ide to aj
> opacne  (pomalsie).
> http://www.orl.co.uk/vnc/ --
> Koppel Juraj
> e-mail: koppel na saske.sk  http://www2.saske.sk/koppel/
> http://www2.saske.sk/iap/
Nevim jak jini, ale ja musim pred VNC durazne varovat.
Neco tak hrozne nechutne pomaleho jsem jeste nevidel.
X-aplikaci si muzu po inetu pustit (a pracovat bez problemu) i ze
zahranici (zkouseno z Belgie),
zatimco VNC mi nechodilo ani uspokojive po lokalni siti.
Zkousel jsem to mezi WinNT. Ma nekdo jine lepsi zkusenosti (horsi snad
ani byt nemuzou)?

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743