Ujetej kurzor v Xech

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 27 14:28:44 CEST 1998

    :: Stala se mi takova nemila vec. Na karte s S3Virge mi kurzor mysi
    :: ukazuje asi o 16 pixelu vic vlevo nez je namalovanej. Protoze to
    :: vidim poprve v zivote a nikdy jsem o nicem podobnym neslysel,
    :: napadlo mne, jestli nekdo z vas nevite, cotoje.  Mam tam RH5 bez
    :: jakychkoliv upgradu.

    a: me to delalo taky (v malych rozlisenich), zmizelo to az po
    a: nastaveni rozliseni 800x600

Mne taky pri (and (eq bpp 8) (string= xfree-version "3.3")).
Pri (>= bpp 16) problem zmizel.  Zjevne se jedna o chybu Xserveru --
predchozi verze Xu ve stejne konfiguraci tuto chybu nemela.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a