Firewalling

Peter Stibrany cipso na ganga.gjh.schools.sk
Pondělí Duben 27 14:29:19 CEST 1998

Tak ma v suvislosti s firewallmi napadlo, ci kernel kontroluje, ci je
prichadzajuci paket urcitou castou TCP streamu.

Napr. ak mam povolene ze dnu mozu chodit len pakety na telnet port, a von
mozu chodit vsetky tcp a zvnutra sa spojim so svetom, pricom spojenie bude
vytvorene smerom napr. od 127.0.0.1:3213 do 195.98.10.22:23, tak potom
budu pakety prichadzat na port 3213, co nie je telnet port. Takze by mali
byt zlikvidovane. Zaujima ma, ci prejdu dalej. (Q)

Peter -Cipso- Stibrany