Wavelan

Pondělí Duben 27 16:51:26 CEST 1998

On Mon, 27 Apr 1998, Stefan Simko wrote:

> Bratia linuxaci, mam problem:
> nechodi mi wavelanova karta pod linuxom. Nedetekuje ju pri boote, ani
> ked som dal do lila
> append="ether=0x300,10,eth1"

Presne tak to mam taky. Teda ja tem jeste mam "ether=0x280,5,eth0" ale to
s tim snad nema co delat. A funguje to. Pote co se ta karta chytla v dosu
s nejakym diagnostickym programem uz s ni Linux nemel vubec zadne
problemy... mel jsem mozna stesti, ale po vyreseni hardwarovych problemu
(zamerovani, ruseni, ...) s tou kartou uz proste problemy nebyly.

> malo to vyzerat takto? inac ak mi niekto chce poradit nastavit v drivri
> prve 3 bajty MAC adresy tak to uz mam

:) Ja mel vetsi stesti - chytlo se mi to ne nejaky z tech prefixu co tam
uz jsou.

> rozbehal to uz niekto? chodilo to?

Rozbehal jsem to, chodi to nadherne, je to uplne suprova vec.

> kde sa tomu potom nastavuje ID ?

Neni potreba nastavovat nikde. To si driver precte z karty sam. Ale pokud
by ho bylo preci jen potreba nastavit rucne, melo by se to udelat takhle:
"ether=10,0x300,0x5701,eth0", 0x5701 je to ID. Ale potom je nutne uvest ID
stejne jako je nastavene na karte, jinak to nebude fungovat. Driver ho tam
sam nezapisuje!

> moja konfiguracia Pentium, IDE hdd, Slackware 3.4 (kernel 2.0.30), jedna
> ethernet karta a jedna wavelanova karta

Hmm... Ja to beham od zacatku s kernelem 2.0.33 a je to bez problemu. Mezi
kernely 2.0.31 a 2.0.32 byly v driveru pro wavelan nejake zmeny -- ze by
pomohlo upgradnout kernel? Nevim...

Leos Bitto