crack attempt

Pondělí Duben 27 20:09:50 CEST 1998

On Mon, 27 Apr 1998, Petr Skoda wrote:

> U kolegy jsem nasel jeste RH4.1 a ten hlasi zonove jmeno jinak nez RH5
> (MET DST versus CEST) a to %b se stejne neobjevuje - nema lokales, takze
> se da obejit i to gnudate i na sunech, navic ten casovy posun je ted v
> lete +0200  - prikladam hlavicku

Huh... ten muj scriptik rozhodne nebyl mysleny jako varianta pro okamzite
pouziti, spis jako idea jak na to... Me to proste takhle funguje a kazdy
at si to naportuje pro sebe dle libosti...

> To jen ten hacke tak hloupy, ze na tohle naletel - ze mu to vubec
> neodpovida podle protokolu ?

Ja vubec nepredpokladam ze by to ten hacker zkousel rucne. Nejspis na to
ma nejaky programek ktery mu projede celou sadu pocitacu. Kde zjistuje
ktere to budou to nevim - mozna z DNS, mozna zkousi cele bloky IP adres...
Podstatne je ze to nedela clovek ale program. A ten maximalne tak
zkontroluje zda dostal po pripojeni nejakou smysluplnou hlavicku (mozna
ani to ne) a pak uz jen vysype prikazy. Taky se nezabyva zkoumanim
odpovedi serveru, uplne jako ten muj script. Takze mi to prochazi. :)

Leos Bitto