C - programovaci techniky

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Úterý Duben 28 09:12:05 CEST 1998

>   (1) Mam pocit, ze jakakoliv manipulace s klavesnici do daemonu
> proste nepatri.

Tiez si to myslim a povodnemu autorovi by som odporucil, aby
to este raz zvazil (keby nam povedal, o co vlastne presne ide,
mozno by sa dalo poradit lepsie).

Ak je potrebne s demonom komunikovat, da sa vybudovat regulerne
rozhranie. Pre jednosmernu komunikaciu je zrejme najlepsou
volbou pomenovana pipa, pre zlozitejsiu obojsmernu interakciu
TCP port a pripadny klientsky program, ktory uz si moze
s obrazovkou a klavesnicou robit co uzna za vhodne.

Oboje vyjde pravdepodobne daleko jednoduchsie a urcite daleko
cistejsie ako pokusy o kradnutie znakov jadru a hadanie, co
za terminal to ma vlastne uzivatel pripojeny. To su hacky
opravnene snad v casoch Sinclairov, ale do Unixu nepatria.

Zdravi
--
					Stano