ftp-filesystem, sprava packages, namet na dlanek do LN

Ales Horak hales na littleprince.ascs.muni.cz
Úterý Duben 28 12:05:18 CEST 1998

Milan Zamazal <pdm na informatics.muni.cz> pise:

>    CF: Jako nutne zlo je pak nutno vzit fakt, ze ke zjisteni popisu
>    CF: baliku je nutno stahnout balik cely.
>
>Nezda se mi, ze by FTP file system tento problem nejak resil.  Resenim
>je podle meho nazoru stahnout ekvivalent debianovskeho Packages.  Pokud
>RedHat takovy soubor nema, jiste neni problem jim napsat, aby jej
>vytvorili.  Pak opravdu netahate po siti o moc vice, nez potrebujete.

ja pouzivam nasledujici skriptik, ktery vytvori pekny seznam obsahu vsech
baliku v nejakem ftp adresari. takovy text se pak snadno prohledava treba
lessem.

----------cut here---------------
#!/bin/sh

host=sunsite.mff.cuni.cz
dir=/OS/Linux/Distributions/Redhat/redhat-5.0/i386/RedHat/RPMS

list=`echo "dir $dir" | ncftp -L $host | awk '
/Trying to connect/{next}
/Current local directory/{next}
/total [0-9]*/{next}
{ if ($9 != "." && $9 != "..") print $9; }
'`

for file in $list; do
	echo "======================================================================

"