Hlaska jadra??

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Úterý Duben 28 15:42:08 CEST 1998

Nevite co si mam myslet o hlaskach v logu:

Apr 28 14:35:58 hranostaj kernel: ^IWaiting for 3c509 to discard packet,
status 2001.

2.0.33, karta 3c509b, 386DX40+coprocesor, 8MB ram pouzito jako maly
aplikacni server,
vpodstate nulova zatez jak sitova tak vypocetni.

V ethernet mini HOWTO je napsano cosi o problemech s 3c509 starych
serii, ale ta moje je zda se uz docela nova.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |